Gå til innhold

Hvor fort fikk dere kontakt med babyene deres?

Anbefalte innlegg

Jenta mi smilte til meg med blikkontakt da hun var en uke gammel. Fra hun var 2-3 uker har hun kommet med små grynt når jeg har pratet med henne. Nå er hun 6 uker og jeg kan holde "samtaler" med henne. Hun "prater" og smiler og er veldig med. I dag har hun flere ganger sluppet puppen, smilt og kommet med små pludrelyder under ammingen..

Jeg har en gutt fra før, han gav ikke en slik kontakt så tidlig.. Er det normalt med så mye tilbakemeldinger og oppmerksomhet fra en så liten baby?

Fortsetter under...

Ja det tror jeg :) Gutten min pludret og smilte som bare det da han var 6 uker, og øyekontakt hadde han nesten helt fra starten av. Men det skikkelige smilet kom ikke før 6 ukers alderen. Men han var veldig snakkesalig ja hehe.. Utrolig oppmerksom. Barn er så forskjellige så jeg tror dette er like normalt som med de som ikke gjør det før flere uker senere :)

Min smilte tilbake og var veldig "med" og våken fra begynnelsen. 2.dagen på sykehuset smilte hun til meg da hun lå i armene mine og koste. Smilte flere ganger, og hver dag etter den dagen.

-Er visst noen fordeler med å gå 2 uker over termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...