Gå til innhold

Barn med stor mage

Anbefalte innlegg

Min sønn har alltid vært litt rund og god, men han har ikke veid for mye i forhold til kurvene på helsestasjonen.

Men han har så stor mage!! Den er diger, og det er vanskelig å finne bukser som passer bra til han. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg....? Kan vel ikke slanke han heller. Når han får noe han virkelig liker godt kan han spise som en voksen mann, men ellers så spiser han normalt.

Spiser litt kjeks og boller i ny og ne også, dette er det eneste "godteriet" han får, og han drikker kun vann, og et glass med melk til kvelds.. Han kan vel ikke få diger stor mage av litt kjeks og boller??

Har barn litt stor mage eller? er det normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5640538-barn-med-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesletassen her har ganske stor mage i forhold til resten av kroppen. Han ligger akkurat på gjennomsnittet av vekten for den aldersgruppen.

Er litt morsomt, for han er en tro kopi av sin tante da hun var liten. Stor mage, litt tynnere bein og armer, utover-navle og gode bollekinn.

Jeg kjøper som oftest bukser hvor det en en sånn strikk i livet, for da kan jeg regulere det litt mer, for magen blir større rett etter at han har spist.

Har funnet bukser med strikk i livet på H&M hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...