Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann jenter

Jeg skjønner ikke hva kroppen min finner på. Den kortste syklusen til nå de siste årene uten annen hjelp enn metformin var 35 dager. men denne syklusen er 28 dager lang.

jeg fikk slag da mensen kom i dag, jeg har kjennt en del murring nedentil i litt over en uke, slik jeg pleier etter EL (de gangene jeg hadde det med hormoner) så jeg antar jeg hadde naturlig EL.

Da vi ikke vil ha barn ble jeg skikkelig sinna på kroppen min og ba den slutte med slike streker.

Men er det noen andre som har opplevd liknende?

har jo tatt metformin i over to år nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5640320-helt-plutselig-en-28-dagers-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine sykluser lever sitt eget liv. Det siste året har jeg hatt sykluser som varer fra 54 - 38 dager. Men nå kjenns det ut som jeg skal få mensen igjen. Har litt små-vondt i magen og det kommer litt avfarget utflod og det er dag 21! Skjønner ingenting jeg. Jeg går ikke på noe medisiner da jeg ikke tåler glucophage Har gått ned litt i vekt og ellers er alt som ellers.

Hører jo ofte om at når man slutter å mase og stresse for å bli gravid, så er det faktisk lettere å få det til. Men når man går med tanken på barn og teller dager og sykluser og ditten og datten for at man skal få det man ønsker seg! Har man en syklus på feks 40 dager så har man faktisk bare 9 forsøk i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...