Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Vesla har begynt å gå, og det rett før hun ble 10 mnd. Nå klarer hun å gå 2-3 meter før hun mister balansen... Har ventet på at det skulle skje for hun reiste seg første gang på 7 mnd dagen sin. Det er så kult å følge med på utviklingen til disse barna. Selv om jeg er hjemme med henne hele dagen så synes jeg at det går så raskt! Utrolig å tenke på at for 10 mnd siden lå hun ikke i magen og nå går hun.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Så morsomt! Jenta mi ha også begynt å gå, nettopp fylt 10 mnd. Blir mer å passe på men det er skikkelig morsomt likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja det er artig å se hvor fort de utvikler seg og lærer nye ting. Gutten min går 4 skritt nå, og står lenge uten å holde seg fast. Så regner med at det ikke tar lang tid før han også går. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willemo Skrevet 16. juli 2006 #4 Del Skrevet 16. juli 2006 Eg som syns Sunniva er kjempeflinke nå da! Men hun er nok laangt fra å gå. Reiste seg for noen uker siden for første gang hun. Det blir nok travelt nå da som hun blir enda kjappere rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå