Tre søte små Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Lillegutt startet med smokk allerede fra dag 2. Jeg var sååå fornøyd, smokken satt jo som støpt! Nå har han vært gjennom en lengre periode med sykdom, fortrinnsvis voldsom hoste som har resultert i brekninger og oppkast, frisk igjen nå, men han nekter altså å bruke smokk! Så jeg er litt i tvil da...hvor mye skal jeg gidde å stresse med dette, han er jo tross alt snart 8 mndr.....vi får vel klare oss uten, da? Hjeeeelp.....helt uten erfaring med baby uten smokk.....
*jaja* Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Hmmm...lurer på om jeg rett og slett ikke hadde stresset så mye med det. De har ikke det samme sugebehovet nå. Og du slipper avvenning med smokken senere! (tro meg, det er ikke bare bare..har en treåring...) Men skjønner hvor den der "Hjeeeelp" kommer fra, det er jo litt greit å bare stappe i smokken av og til.
M&Ida Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Tror ikke jeg hadde stresset så veldig med det jeg.......men hvis du skal prøve, hva med en annen type smokk da?? Eller kanskje du har prøvd det som er?? Nuk sine er den eneste typen som Even vil ta.... Lykke til:-)
willow Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 tror jeg bare hadde vært fornøys med at smokken var borte jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 KJempebra! Så slipper du alt styret med avvenning seinere. Har to barn sjøl som ikke har vært interessert i smokk på noe tidspunkt, og det har heller ikke vært noe savn. Syns ærlig talt småbarn ser litt teite ut med den gummidingsen i munnen, og ikke alltid så hygienisk heller kanskje? Men sånn tør jeg nesten ikke si høyt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå