Gå til innhold

En liten spørrerunde.. =) ( for dere som har barn fra før)


fått en flott gutt!!

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer/ svangerskap hadde dere som fikk gutt og dere som fikk jente?

 

Store forskjeller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mine to gutter så var jeg bare uggen om det gikk for lang tid mellom hver gang jeg spiste. Hadde ikke matlyst, ømme pupper.

Nå så har jeg vært MEGA dårlig, Kjempe kvalm og sliten. Ikkematlyst. Eneste symptomer.

Nå er jeg 99 % sikker på at det er jente... Helt totalt anderledes svangerskap... Spennede og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fikk jeg gutt. Jeg var ikke antydning til kvalm (Annet enn når jeg var 5 mnd på vei og hadde omgangssyken), var egentlig i god form, men var mye trøtt og svimmel (Fikk svimmelhetsanfall, slik at jeg plutselig mistet all balanse osv), og på slutten hadde jeg litt vondt i hoftene, de låste seg liksom, og da gjorde det helt vannvittig vondt å gå i lange tider etterpå, helt til det plutselig "løsnet" igjen, og alt var som før.

 

Dene gangen (8+2) er jeg heller ikkekvalm (i alle fall ikke til nå) men merker litt til trøttheten. Bortsett fra det har jeg ingen symptomer.

 

Men vet jo ikke hva som er i magen da, og har ikke fått noen "føling" på det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var konstant kvalm de 4 første mnd sist gang og da fikk jeg gutt. Ellers var jeg i fin form. Denne gangen er jeg ikke kvalm i det hele tatt..... Kanskje det tyder på jente? Begge deler er velkomne her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre jenter fra før og har aldri vært kvalm eller noe.... kun trøtt. Nå er jeg kjempekvalm både morgen, middag og kveld, men utenå spy.... så får vi se om det blir noe annet enn jente denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente fra før, og var selv aldri kvalm eller noe, bare trøtt.. Det er jeg også denne gangen, bare trøtt.. Så kanskje det blir en jente til denne gangen også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har 3 gutter fra før å har ikke kjennt at jeg har vært gravid.men dene gangen har jeg vært å er kvalm fortsatt 24 t i døgnet,ingen matlyst,fikk veldi mye eksem i begynnelsen(har litt fra før) å d var en liten jente som viste seg på skjermen på den ordinære ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jente fra før. Med henne var jeg bare lett uggen fra uke6-uke10 ellers var jeg i veldig fin form og jobbet 100% i hele svangerskapet..

 

Denne gangen er formen likedan. Jeg merker omtrent ikke at jeg er gravid. Spent på hva det blir, tipper egentlig en ny jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det forrige svangerskapet var jeg i strålende form, ikke kvalm eller uggen, lite sliten, ingen plager! Fikk da ei jente.

Nå har jeg vært uggen og småkvalm, trøtt og sliten. Mer "gravid" enn forrige gang og tror derfor jeg får en gutt....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...