Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har en god gammeldags hårete bollemus jeg :) barberer meg innimellom men jeg må innrømme at jeg orker ikke styret med å barbere - jeg skjærer meg, det klør når det vokser ut, det er ubehagelig... jeg friserer heller litt så det er kort og fint, og holder bikinilinja veltrimmet. Mannen min hjalp til å barbere meg rett før fødselen sist (jeg hadde ikke sjans til å nå ned på egen hånd) og det var jeg glad for. Men om legen min ser buskaset når jeg er på GU det driter jeg i gitt :)

Bra du spurte, tror vi er flere som lurer på det. Jeg er også av den gammeldagse typen som ikke gjør det, men tar bikinilinjen da. Svir og klør visst jeg prøver meg på alt, men likevel kommer jeg ikke til helt bakerst, så det ville blitt rart.

hehehe...du mener glattbarbert foran og hårete i rumpesprekken? hihi... nei jeg lar være hele greia jeg. Bikinilinja får holde for meg. Har prøvd mye rart av kremer og bareberingstips og alt mulig, det klør og svir likevel. Heldigvis har mannen min ingenting imot det, så lenge jeg tar armhulene (ja noe annet skulle tatt seg ut)...

Annonse

hei.. jeg fjernet hår de første mnd av svangerskapet.som gammel vane.. men etter mange runder med sopp leste jeg et sted av man helst ikke skulle barbere seg når man gikk gravid. derfor lot jeg det gro å nå er jeg sopp fri. men jeg kommer ikke til å stusse før fødsel og jeg "pynter" meg hller ikke for legen...hadde heller følt meg litt rar om jeg var helt glatt..

Hei, jeg har hatt samme problem med sopp, og dermed lot jeg jungelen vokse fritt - og har ikke hatt sopp på lang tid.

Jeg ser ingen grunn til å pynte og stusse nedentil for andre enn min kjære, om kjønnet er nyfrisert tror jeg ingen bryr seg om når tiden er inne å hilse på den nye verdensborgeren :)

jeg barberer meg men en fin måte å ikke bli plaget av sopp på er å ikke bruke g-string... For den kombinert m barbert + svangerskap = sopp har jeg forstått. Selv takler jeg ikke g-string så den saken er grei. Hårfri i hipsters ;-) ;-)

Jeg synes ikke noe er rett eller galt men for å være ærlig har jeg så sinnsyk hårvekst (over hele meg) at hvis jeg skulle oversett der nede et par måneder hadde det sikkert stukket ut nedom buksa, hehe.. neida.. men iallfall... det hadde TATT av helt.. Jeg kan ha noen millimeter og litt mer "oppå" men der går grensa for meg ja.

Jeg mistenker at jeg har det der dunlaget som fostrene har enda jeg ;-) Lugano eller hva det heter. Lyse myke hår over hele magen ;-) Kansje det smittet igjenom fra lillebebbisn??

Jeg har kun et liten stripe øverst, dette har jeg blitt vant med, og syntes det blir ekkelt ellers. Bruker høvel og Dr.Greve såpe. Men det har blitt litt mer trøblete nå etter at jeg ble gravid, mye stivere,og mye verre å få bort.

Tror ikke gynekologene reagerer at du ikke barberer deg, det er jo opp til hver enkel å avgjøre om det vil gjøre det eller ikke.

Annonse

Jeg fjerner alt med høvel foreløbig, men skal begynne å ta Brazilian nå fremover så det varer lengre. De sier det ikke gjør noe vondere mens man er gravid.

Både jeg og forloveden barberer oss, mye deiligere og mer følsomt under selve akten også da syns vi:)

he he.. sist gang jeg skulle til legen for sånn kontroll fikk jeg ikke vite det før samme dagen. jeg fikk helt panikk, hadde jo ikke barbert meg. så ente med at jeg i spisepause løp og kjøpte barberhøvel, skum og hånkle. og ned i garderoben med meg.

tror ikke legen hadde brydd seg. men for meg følse det mer riktig og gå ditt når jeg er barbert.

gjør det du syn ser riktig du. det er jo du som skal ligge der uten klær. ikke legen ;)

Heldigvis tor jeg ikke legene forventer verken det ene eller andre. Personlig syns jeg det er bedre med litt hår enn å komme med stubber, så jeg lar det vokse for tiden. Men klipper jo litt innimellom, vil jo ikke ha alt for mye der nede. Men det er jo smak og behag, som så mye annet :)

Det må jo forresten bli veldig vanskelig å få til når magen blir større.. Da får kjæresten være behjelpelig kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...