titti80 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 som har blitt gravide denne måneden??? Synes den ene etter den andre skriver inne her at de nå er gravide... Så hva er det dere gjør som ikke vi andre gjør riktig Tips??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 er engi i deg ja...noen med noe tips her?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 leve livet mest mulig normalt er mitt gode råd.tenke minst mulig på el ,tester,temping ol. kos når det passer og når dere vil. lykke lykke til
Alba44 Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Enig med anonym her. Syns også det er mange som tester positivt hele tiden og jammen er det flott! Snart er det vår tur,jenter =)
titti80 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2006 Ja, vi får krysse fingrene for det! Får ta imort alt babystøv som blir sendt ut her, så kanskje det blir vår tur snart...
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Nå er det ikke sikkert jeg er gravid i og med at testene mine aldri blir sterkt posetiv. Men en strek er jo en strek og jeg har bare såååå lyst å skrive her, hehe. Hvis det nå da klaffet for oss denne mnd: Så tenkte jeg hvertfall masse på det å bli gravid, heh. Fra et par dager etter tr til noen dager før IKM hadde vi sex annenhver dag, og jeg lå altid med en pute under rumpa i 20 - 30 min. Og lot desutten mannen ligge litt inni meg før han trakk an ut. Sikkert teit at jeg skriver her før jeg har fått en sterk posetiv test, menmen.
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Glemte å si at jeg styrte ikke med temping og el test og sånn da, men tenkte uansett masse på det.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Ja, om sommeren er det flere som blir gravide...ble det selv ifjor sommer, i august. Satser på at det skjer denne august oxo...
melkekua™ Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Nå popper de opp overalt her....må ha noe med sommeren å gjøre ;o) Utrolig koselig da! Håper den sitter for oss andre snart også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå