Gå til innhold

Et lite innlegg om å utfordre seg selv litt :o)

Anbefalte innlegg

Jeg er snart fullgåtte 27 uker og må tilstå at jeg har vært litt lat hittil. Formen min har egentlig vært veldig bra, men jeg har vært veldig sløv til å få trent kroppen min - det har blitt mange kvelder på sofaen foran tven.

For flere uker siden booket jeg derfor hytte i Rondane og var fast bestemt på at jeg skulle få meg noen flotte fjellturer sammen med magen! Jeg har fått noen litt forskrekkede reaksjoner når jeg har sagt at vi skal på fjellet og at jeg planlegger å legge ut på tur, men dette gjorde meg egentlig bare mer bestemt på at dette skal gå helt fint! Og vet dere hva - det gjorde det!

Jeg har gått nesten tre mil på to dager og det gikk aldeles utmerket. Litt roligere tempo og flatere terreng enn jeg vanligvis velger meg, men det føltes utrolig deilig og det var veldig koselig å spise matpakke med utsikt til flotte fjellheimen sammen med min kjære mens jeg kjente på at junior sprellet ivrig i magen.

Nå er jeg hjemme igjen med ny energi og en flott følelse av at det å være gravid ikke nødvendigvis endrer på så veldig mye - og at man må ta seg selv i nakken litt av og til :)

Fortsetter under...

Godt å høre at du har hatt en fin tur i fjellet med magen. En skikkelig sunn og sprek sommerferie spør du meg. Er vel det jeg også kunne trengt, men nå er planene allerede lagt. Blir nok masss trasking i handlegater, kan jo være tungt det da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...