Gå til innhold

Hva kjønn tror dere at dere får?

Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Er det noen som har magefølelse på hva kjønn de venter??

Jeg tror jeg venter jente igjen. Men jeg vet at denne gangen har jeg en liten sjanse for gutt også.... det hadde jeg egentlig ikke med nr1...

Er fryktelig spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på dei:)

Ja skjønner du er spent, det er jeg å. har en gutt fra før, nå er jeg 9+4 med nr 2, å et helt annet svangerskap enn med nr 1. så kanskje det blir ei jente denne gangen???:) vet ikke om det har noe å si....

men det blir selvfølgelig akkurat det samme:)

har litt lyst å vite det på ultralyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt ganske likt som sist; kjenner det er litt vondt i bekkenet, særlig ved litt fysisk anstrengelse. Men ikke kvalm, heldigvis. Fikk jente sist, og satser på det blir ei til av samme slaget ;) Men blir like glad for en gutt, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg syns det er litt spennende hva dere tror selv,, og om det stemmer når man får vite kjønnet.. Jeg tippet jente på meg selv første gangen også,, og da fikk jeg rett ;)

Denne gangen håper jeg på gutt,, men tror nok det blir en jente til.. Så jeg tipper jente..Spent på om jeg får rett en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to gutter fra før. dette svangerskapet kan ikke sammenlignes med de 2 første.

er kvalm og trøtt og vondt i magen.

mannen min tror det blir pike denne gangen. jeg tror det blir gutt.

Er glad samme hva slags kjønn det blir.

har termin 4 feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

har blitt "spådd" av ei at jeg skal få jente da men jeg har på følelse at de blir gutt!! men nå er det bare 9 uker igjenn til jeg får vite det på UL å det blir spennende altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er blitt spådd av to forskjellige at jeg skal få jente,og tror og føler det selv også. men kommer det en gutt er det like stas:)

blir spennende å se på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå er svangerskapet annerledes enn sist, da hadde jeg egentlig ingen symptomer utenom litt trøtt. Det ble ei lita jente.

Føler meg så sikker på at det blir gutt denne gangen, kanskje fordi jeg er kjempesliten, trøtt og generelt drituggen, så forskjellig fra sist.

Tenker liksom kun på guttenavn, har helt utelukka jentenavn, så får meg ei lite sjokk hvis det er ei jente faktisk. Men, begge deler er like velkomment!!

Jeg fikk vite kjønnet på ul sist, og det skal jeg denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt spådd mange ganger at dette er en jente.. Er ganske sikker på at det er en jente selv, men om det blir en gutt, så har det ingenting å si... Gleder meg enormt uansett jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt sikker på at det blir en gutt... ;)

om det blir jente blir jeg nesten sjokkert... er så sikker... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det blir en gutt denne gangen også.har di samme symptomene som sist.Er glad samme hva det blir.Men er i grunn en gutte mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mage følelsen sier jente, vet ikke hvorfor. Men den fikk rett sist da ble det gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen magefølelse som sier gutt eller jente, men jeg tror det blir gutt fordi jeg har en gutt fra før og kan liksom ikke se for meg at det kan bli en jente :-) Men det gjør det bare ekstra spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok det blir en liten gutt på oss denne gangen. Er så annerledes enn forrige svangerskap så langt, at jeg klarer ikke tro at det blir ei til jente...

Men vi blir overlykkelige uansett hvilket kjønn det blir!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det er ei jente. Og har blitt spådd at det er ei jente. Svangerskapet er veldig likt det jeg hadde da jenta vår kom. Men blir jo selvsagt like glad for en gutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen følelse på hva det blir her. Kanskje fordi det ikke helt har gått opp for meg at jeg har en liten spire i magen! Blir like gld om det blir jent eller gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv! Må ihvertfall vite på UL, så jeg eventuelt får "forberede" meg på jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...