Gå til innhold

Oktober: neseblod


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

æsj.. 3 dagen på rad jeg blør neseblod. Var veldig plaga med det for mange år siden,men nå.. hele tiden jo.. flere som har det sånn>?> er 28+1 ;) kan det vær evarmen også tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det absolut første tegnet jeg hadde på min graviditet var trøthet og at jeg blødde fra tankjøttet.. noen morniger kan jeg gå på badet og skylle munnen og blodet bare strømmer. da har jeg blødd litt og litt gjennom natta og det er ikke en deilig opplevelse om morann. ellers blør jeg vist jeg kaver og blodtrykket går litt opp. har variert litt i perioder. tror det har en sammenheng med at vevet blir litt "sprøere" under graviditeten er nok der nesebløodet kommer inn også.. men plagsomt er det uansett... vi får trøste oss med at det går over :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimhinner (som vi har blandt annet i nesa og munnen) blir mer følsomme når vi er gravide, og i tillegg til at vi har økt blodmengde i kroppen er det nok det som gjør at du blør. Det hjelper sikkert ikke så mye nå; men det går hvertfall over etter fødselen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har hørt det har noe med slimhinnene å gjøre når man er gravid. Var slik sist også. Forrige dagen fosset det;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden, blødde jeg 3 ganger på en dag fra nesen. Vi ringte legevakten, for vi lurte på om det kunne være farlig. Men det va ikkje farlig, men fortsatte det måtte vi bare ta kontakt igjen. Eg fikk bare beskjed om å holde en isbit på nesen, til det gikk over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var gravid blødde jeg neseblod hver dag fra uke 20. Denne gangen har jeg ikke blødd neseblod en eneste gang (forløpig iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...