Gå til innhold

Hvilken seng kjøper dere..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kommer til aa bruke senga jeg og s0steren min hadde da vi var smaa! Det er en passe stor hvit sprinkelseng :)

Jeg ville nok foretrykket en seng hvor man kan dra ned den ene siden (er saa liten av meg at aa b0ye seg over senga hele tiden ville blitt slitsom tihi), men aa investere masse penger i en seng bare p.g.a. det ville jeg nok ikke!

Du faar jo dra ut og sjekke da, om du merker noe forskjell og kanskje faar anbefalt noe i butikken? :)

Kommer til å kjøpe indisk vugge tror jeg. Når den tiden er over skal nok storesøster få større seng, så da kan knøttet overta sprinkelsenga.

Er en helt grei en fra Ikea, som vi har malt og gjort mer personlig, og montert bl.a. byssan lull-ben på.

Ville gjerne ha en til å felle ned siden på, men fant ingen da vi skulle ha som ikke kosta en formue mer enn den vi endte med.

Annonse

Jessica sengen fra Reflex.

Nedfellbar på ene siden

Skuffe til sengetøy eller annet under den

kan velge selv om du vil ha på hjul eller ikke

trebunn i sengen og ikke slik tynn kryssfinèrbunn

regulerbar i 3 høyder, ikke bare 2 slik som er vanlig

og var ikke dyr - 1690kroner

Helt nyydelig seng;)

Jeg legger heller pengene i en skikkelig madrass jeg ja......... Det finnes mange fine senger og ikke minst søte sånne kapper, men i mørket når du skal hente ungen er kappa i veien, og dessuten er det ytterst få som skal inn på soverommet å se sengen. Jeg liker iallfall ikke å ha folk på soverommet hele tiden. Men funksjoner som nedfellbar side og forskjellige høyder på bunn er absolutt kjekt å ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...