filippa f Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Har prøvd i over 3 år på nr 2, og har skjønt stressnivået mitt er grunn til utebleven el. Har dere tips på hvordan jeg finner roen? Er nå sykemeldt på grunn av dette, men ønsker selvfølgelig å komme tilbake i jobb snart. Hvordan får dere hverdagen til å "flyte" med 100% jobb, og barn (jenta mi er 4, og går i barnehage),og hus? Mann min er også i 100% jobb o reiser en del. Vurderer å skifte jobb, men vet samtidig at dette ikke er løsningen, det er jeg selv som må finne en måte o stresse ned på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5638720-tips-p%C3%A5-%C3%A5-roe-ned/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei på deg! Tror det kan bli vanskelig å få satt i gang en el uten av du vet grunnen til at den uteblir. Tror ikke det finnes noen spesielt gode kjærringråd for el heller... Så jeg tror nok dessverre at du rett og slett må legger det hele bort til du har vært hos gyn i september. Regner med at du har brukt noen sykluser med å teste for el siden du sier du ikke har el. Så da er det dessverre ikke annet å gjøre enn å vente. Har ingen gode råd for hvordan balansere barn og jobb da jeg ikke har barn fra før. Men når det gjelder hus.. tenker jeg av og til at hus får bare være hus. Vi deler på oppgavene og av og til får man bare la det være litt rotete og støvete. Det viktigst er at man har det godt sammen. Og da kan det av og til være bedre å se en film sammen eller gjøre noe annet hyggelig sammen og ta driten en annen dag. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5638720-tips-p%C3%A5-%C3%A5-roe-ned/#findComment-5638952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå