Gå til innhold

Halloen-Noen erfaringer med fødeavdelinga påKr.sund sykehus?

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Har ikke født der, men lå der en uke pga komplikasjoner og personalet er kjempehyggelig. Det at det er en liten fødeavd gjør at du blir godt kjent med de andre som er der. Måltidene spiser dere sammen på stua (ihvertfall de fleste) og du blir kjempegodt tatt vare på.

Det er også mye roligere og mindre stressende å ligge på en liten avd framfor en stor.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei...

Har født et barn der og hadde håpet at jeg skulle føde der i sommer igjen, men pga sommerlukket må jeg dra til Molde... Dette er en ekstra belastning og håper at sykehuset slutter med dette... Vi vil føde der vi selv føler oss trygge.. Kr.sund er en flott fødeavd.....

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg var der sommeren for 2 år siden, da jeg fødte min sønn. Syns det er helt topp der, mange trivelige ansatte der som tar godt vare på deg. Var heldig sist, for da var det lukket i Molde. Men jeg skulle uansett ikke dit. Hadde vært verre om det hadde vært stengt i kr.sund. Mye bedre fødeavdeling der enn i Molde. Jeg skal dit igjen, i desember, og jeg gleder meg:)

Hei!

Har også bare god ord å komme med om føden i Kr.sund! Har vært der en gang, og hadde håpet å få komme dit igjen, men jeg er dessverre også en av de som må til Molde i sommer!! :(

Kjempehyggelige og flinke personale, dyktige jordmødre og gynekologer, koselig avdeling... føler meg nesten litt snytt for at jeg ikke får komme dit i sommer!

Hei!

jeg har termin 8.juni og er av de heldige som får føde i kristiansund. bor selv i kr.sund og håpet jeg slapp å dra til molde, noe jeg er heldig å slipper. har hørt mye bra om fødeavdelinga her i kr.sund;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...