Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Ønsker nye forslag til hva dere syns passer fint til Elias? Gjerne noe i samme sjangeren da =) Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 hva med: - emily - emilie - sara - Kajsa - Mille - Annabell Maiken Mia Tuva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 Liker Lotta kjempegodt! Elias og Erle Elias og Mari Elias og Sille Elias og Anne Elias og Ellinor Elias og Nora Elias og Signe Elias og Hillevi Elias er et lett navn å matche, synes jeg, uansett om du kobler det med noe heilnorsk eller noe søtt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 15. juli 2006 #4 Del Skrevet 15. juli 2006 Liker Lotta jeg da! Men skal prøve å komme på noen andre... Elias & Aurora Elias & Mathilde Elias & Sofie Elias & Cornelia Elias & Olivia Elias & Josephine Elias & Johanna Elias & Selma Elias & Ada Elias & Hannah Elias & Henriette Elias & Mathea Elias & Mia Elias & Olea Elias & Othilie Elias & Pernille Elias & Sunniva Lykke til med navne valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #5 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei vennen:) Elias og Sara Elias og Lena eller Elias og Lotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Del Skrevet 21. juli 2006 Elias er jo et bibelsk navn, og da synes jeg man bør velge den sjangeren. Elias og Ellinore Elias og Leah Elias og Sarah Elias og Rakel Elias og Hannah Elias og Maria Elias og Johanna Synes forøvrig at Lotta er et tøft navn:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #7 Del Skrevet 22. juli 2006 Lotta er søtt, kult og elegant på samme tid - NYDELIG Eller syns jeg Mille Milla Emilia Amelia Sarah passer sammen med Elias Jeg ville ikke valg Emma pga at det er så pop. Men det er jo fint da.men ville heller valgt et annet navn,blir mer spesielt da. Ville tatt Lotta eller Mille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milly vanilla Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 hei! dattra mi heite elida..hadde vi fått gutt sku han hete elias.elida e vesst et gammelt norskt navn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå