Gå til innhold

Falsk alarm natt til onsdag


Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde virkelig fødselen var i gang. Det begynte tirsdag kveld at jeg ble skikkelig dårlig (kvalm og uvel) og følte at vannet skulle gå hver gang jeg reiste meg fra sofaen.

På natta fikk hadde jeg uregelmessige sammentrekninger fra kl 00.30 og sto opp da klokka nærmet seg 4. Da ga det seg... Satt oppe en time før jeg la meg igjen, så det ble dårlig med søvn den natta.

 

Har følt meg i fin form siden så det var nok bare for å forberede meg litt. Jeg har gruet meg veldig til fødselen og fikk litt panikk. Tror jeg trengte de timene med kynnere og vondter den natta for å bli klar, for nå er jeg mye mer forberedt på det som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Vi har samme termin ser jeg!! artig!! Jeg har ikkje hatt noen forvarsler eller noe.. trur kanskje jeg hadde noen kynnere i dag, men d er ikke noe å snakke om... Men jeg er SÅÅÅÅ klar alikevell.... håper at han kommer når i løpet av noen dager nå... d hadde vært så perfekt. Samboeren min har fri nå til og hele neste uke.. Vi eier en butikk så d er ikkje bare bare å stikke av... hadde vært sååååå bra om han kom no snart! har forresten ALT klart hjemme.. alt vasket og klart.. og bagen står klar på badet... Skal te tromsø i morra på shopping.. tar med bagen for sikkerhetsskyld! (skal føde i tromsø)...

 

Får håpe vi får våre små kommer snart... regner med du begynner å bli litt lei du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke egentlig så veldig lei enda, men sliter veldig i varmen. Bagen ligger klar i bilen. Har ganske kort vei til sykehuset, men det er greit at den er der så slipper jeg å tenke på den hvis det blir hektisk.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...