♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Huff..... syns at dagene går så sakte nå.... har nok av ting å fylle de med men tiden gå så sakte nå når vi venter på den lille..... Har liksom hatt fult med 2 jobber og studier frem til 16 juni og har vært på ferie i 2 uker etter dette men har nå i løpet av den siste uken pusset opp og skrudd sammen alt... så nå er det bare å vente på den lille..... Noen andre som har det på samme måten ? Går bare rundt å venter på at noe skal skje men det er jo ganske urealistisk siden jeg har 30 dager igjen...... lite sannsynlig at ungen kommer i morgen da liksom... Ellers hadde jeg min 4 UL i dag og til min store forundring gikk det i dag heller ikke an å se kjønnet på barnet.... er så nysjerrig... også er det så mye søte baby klær på salg men må vite kjønnet da for det er enten gutte tøy eller jente tøy.... ¨ Men har det egentlig veldig greit... svetter mer enn vanlig og har noen ekstra kilo og dra på men etter flere sykehusinnleggelser og oppkast i 7 mnd er formen veldig bra ! Huff... ble litt sytete dette men er så utolmodig !he he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5638193-august-gud-s%C3%A5-sakte-dagene-g%C3%A5r-n%C3%A5-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindamor og Oliver Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Hos meg har tiden virkelig sneglet seg avsted..Jeg måtte avslutte skolen for å få noe å leve på (måtte søke arb.) og ble dermed gående hjemme med min treårige datter.Jeg har ikke vært heldig å få meg jobb så dagene har vært lange og kjedelige. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5638193-august-gud-s%C3%A5-sakte-dagene-g%C3%A5r-n%C3%A5-da/#findComment-5640337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå