Gå til innhold

Til alle dere som har blitt spådd eller skal bli spådd av meg.

Anbefalte innlegg

Tenkte å skrive noen ord ang spåingen.Jeg er ganske fersk her inne på spåsiden,og de andre spådamene her er mye mer rutinerte en meg.Jeg spår i tarotkort når jeg spår dere,og jeg kan bruke opp mot en time pr pers når jeg spår.Dette fører igjen til at jeg ikke klarer å ta så mange om gangen.Jeg føler meg heller ikke helt trygg på taroten enda,og vil gjerne få tilbake meldinger for å se om jeg er på rett spor.Tarot kan være ganske innviklet, og det er mange brikker som skal på plass før jeg begynner å notere ned.Det er kortene som forteller om dere, og jeg er bare et redskap som skal prøve å formidle det videre til dere.

Jeg bruker pendelen når jeg skal prøve å anslå graviditet og barn på dere om det ikke kommer klart ut i kortene.Pendelen er ikke min sterke side,men jeg prøver så godt jeg kan.Nå har det seg sånn at denne pcen er min samboer sin,og det er begrenset med tid jeg kan sitte her inne da dette er hans arbeidsredskap.Kommer til å spå når det passer med tiden.

Hilsen

Fortsetter under...

Vil gi deg en stor takk for at du spådde meg for litt siden.Du fikk opp at jeg blir gravid i august med en gutt,så det kan jo bli spenndene å se.

Vi har snakket om å begynne tilhøsten,så da håper jeg det stemmer.

Synes det er veldig fint gjort av deg å bruke fri tiden på dette,og jeg synes dette er så utroligg spenndende.

Jeg skal gi deg tilbake melding så fort noe stemmer..gleder meg sånn.

Får du opp noe mere på meg?hva som helst..jeg er født 08.04.84.

Fortsatt god sommer.stor klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...