Gå til innhold

1 Uke!!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Jer har en uke til termin,men synes alle føder to uker før, eller to uker etter. Jeg orker ikke to uker overtid nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en uke til termin.

Gikk 9 dager over termin sist, så jeg prøver å være forberedt på å gå over nå også. Håper bare ikke det blir like lenge, for det var tungt å vente på slutten...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 1 uke igjen her og! men har forberedt meg på å gå over... leste en plass at 70% får ETTER termin.... e jo ikkje usannsynlig at jeg må gå over da! Men jeg er også LEI ja! ser av innlegg at alle anbefaler sex for å sette i gang fødselen... men min samboer er ikke helt med på den akkurat no.. var hos jordmor for 1 uke siden og ho sa at mormunnen min var nesten helt åpen og at hun kjente hodet godt. Etter d har min samboer nektet! skjønner han godt... vi får se om jeg klarer å overtale han dersom jeg går over termin! korsen har mormunnen vært hos dere? jordmor sa at d va 1/2 cm igjen.. har fått inntrykk av at d e et bra tegn, men at d ikkje har noe å si på om fødselen er nær eller ikkje.. nån innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt noe om min mormunn, hadde dere undersøkelse da eller for å finne ut av det? Var det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora undersøkte meg fordi hun skulle på ferie og d var siste gang jeg var hos henne.. har fått inntrykk av at legene ikke gjør denne undersøkelsen... Jeg hadde blitt satt tilbake 1 måned på ultralyd, så jeg ville forsikre meg om at jeg ikke hadde gått mye over tia. Fikk først temin 18 juni og så på ultralyd 21.juli! hadde hørt så mye om at d kan være farlig å gå for mye over tia, og ville forsikre meg over at jeg ikke var gått mye over allerede.. da foreslo jordmora å ta en slik undersøkelse..... derfor fikk jeg den undersøkelsen da.. men eg fikk inntrykk av at d var vanlig å ta en sånn undersøkelse når man er kommet til termin!

 

Og nei jeg synes ikke d var noe vondt.. men jordmora sa at d kunne være vondt... sikkert ganske individuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå 8 dager igjen til termin, er så lei nå. Synes alle føder en, to og tre uker før tida. Føler meg litt oversett her, hadde blitt glad for litt smertefulle rier nå! Hva som helst bare det starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...