Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #26 Del Skrevet 23. juli 2006 Hint? Tja... Må jo ikke røpe for mye heller da, hvis det skal være noe moro videre. Tenker du skal få være uvitende en stund til ja ;-p Men som jeg antydet i kortet har jeg en sønn, som er født i september. Det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, jaa, det skjønte jeg grublet lenge på den.. skal nok finne ut hvem du er )))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 24. juli 2006 Vipsen04?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #29 Del Skrevet 24. juli 2006 Det blir en prinsippsak ikke å svare deg nå ;-p Du får vente i spenning litt lenger. Kanskje du får svaret i tulla sin bursdagshilsen om noen uker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 24. juli 2006 åååh spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 24. juli 2006 Tuusen takk for det kooselig kortet! ) er det Beregn i Nederland og? Du kan tru jeg studerte det kortet opp og ned.. *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #32 Del Skrevet 24. juli 2006 Jepp Den aktuelle Bergen'en heter riktignok Bergen aan Zee, men moro var det lell. En koselig by med en inngjerdet park i midten. Og i parken var det ender, gjess, sauer, geiter, påfugler og Bambi'er!! Småen fikk mate de og alt Stor stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 25. juli 2006 Så morro! har vært i nederland selv, men på skoletur da.. utrolig pent der da mener å huske vi var i De(e?) eemhof eller no.. er snart 10 år siden, så husker litt vagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå