Gå til innhold

Er så forbanna drittlei av alt sammen....

Anbefalte innlegg

ADVARSEL: dette er et syteinnlegg.

Min lille sønn har vannkopper, og har hatt det siden mandag. Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning og div andre plager. Sønnen skal bæres på hele dagen, og det er forståelig siden han er syk. Stakkar liten. Men jeg er så forbanna på er min mann. Kommer hjem fra jobb og spiseer middag og setter seg til med kaffekoppen sin. Løfter ikke på en finger. Her ser huset bomba ut, store hauger med klesvask, og gulvet, ja der sitter strømpene fast omtrent. Når gutten er bada og lagt for kvelden, er det bare å gjette seg til hva som må gjøres. Og av hvem??? Jo nemlig meg. I dag toppet det seg skikkelig da mannen ringte hjem og sa han skulle jobbe overtid. Jeg ble sittende på kjøkkengulvet å grine som jeg aldri har gjort før. Den skjønne lille gutten min kom å trøsta mamma ja:o) Begynte å grine enda mere av det da. Tok klevasken i stad jeg, men lot klærne hans ligge igjen. Har ikke tenkt å vaske dem heller. Gruer meg sånn til vi blir 4, for jeg vet ikke om jeg orker å styre stort hus hjem å barn uten å få hjelp av noen. Tenker bare oftere og oftere på å flytte fra han. Sex kan jeg overhodet ikke tenke meg å ha med han lengre. Jeg får vel bare vente å se hvordan det blir når babyen kommer. Det var litt godt å få dette ut, selv om jeg føler at jeg har masse mere på lager. Dette ble vel rotete, men trøsten er at det er rotete i hodet mitt også:o/

signerer med

Fortsetter under...

uff.. høres ikke greit ut..

Men, menn kan jo ofte være litt enkle - eller de trenger mer direkte innput meldinger;)

Kanskje han vil hjelpe om du setter ham i gang?

``Jeg har vondt og er så sliten i dag, kan du... ta oppvasken? støvsuge? `'

håper det bedrer seg!

HI her: Jeg har faktisk foreslått vaskehjelp, men svaret jeg fikk da var: blir ikke aktuelt, det skal jeg ta meg av isåfall. Klarte bare å si tilbake: Syntes jeg så det i forrige svangerskap ja. Det er jo veldig slitsomt å gå hjemme med en 15 mnd gammel syk unge også da, så jeg er nok litt overhormonell og sliten oppå det hele. Som regel finner jeg meg idet, men av og til topper deg seg. Hvis jeg ber han om å ta i et tak, så sier han alltid: senere. Og da blir dte ikke gjort. Nei jeg får vel bare holde ut, så får vi se om han hjelper til når babyen kommer. Skal gi han frist til neste sommer. Akkurat nå har jeg nesten ingen følelser for han, og det synes jeg er trist. Men tusen takk for gode råd folkens:o) Dere er gode å ha når man trenger det mest ja:o)

haha kristin, den tok kaka! hahahaaaa :)

men ja, uff er jo ikke meningen og sp0ke.. saa fra sp0k til alvor, ikke det at jeg har unger enda (21 uker paa vei), men om jeg kjenner meg igjen med aa ta husvask samt jobbe og studere!! disse mannfolka tror det handler bare om dem selv, til de sitter midt oppi det og det ikke er noen vei tilbake (som naar du sier du mister f0lelser for han, det er jo ikke bra!!)

hadde snakket med mannen din og sagt det som det er!! synes synd paa deg naar du er syk og maa ta deg av alt hjemme samt en syk unge! paa tide han drar paa seg sokka og tar i et tak!!

0nsker deg for0vrig masse lykke til og ikke glem aa staa paa ditt!!

PS! en kjempeide aa la skittent0yet hans ligge igjen, det skal jeg gj0re neste gang sambo ikke gidder aa gj0re noe! :)

Annonse

HI her: Har faktisk tenkt på det der med sexen. Lurer på om jeg skal begynne med å si at nei orker ikke, jeg er så sliten. Det er så mye å gjøre her i huset. Tror faktisk jeg skal ta den neste gang:o)

Jeg føler meg litt bedre nå. Fikk rast ifra meg med litt brøling inni hodeputa istad:o)

Det var en bra unnskylddning, og forhåpentligvis får det han kanskje til å tenke. Nei, du må ikke finne deg i å ta alt alene. Dere er da to som skal dele på dette, og du er gravid med bekkenløsning. Nei, jeg hadde nok forlangt mye mer av han, det er nå helt sikkert.

Håper det ordner seg, og at han hjelper til i huset heretter.

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...