Gå til innhold

Fikk babywatchern min idag!


tresse

Anbefalte innlegg

Men hjertelyden jeg fikk fram var mellom 45 og 80....... Traff jeg ikke rett da eller er den på vei bort?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke din egen du fant da? Hørt om noen som trodde de fant babyens lyd og så var det sin egen puls de hørte. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei var ikke min. hørte på meg og sambo, vi hadde vanlig hjerteslag.

Er 10 uker, vet det kan være tidlig å høre noe men hører jo et svakt hjerte----- :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok din egen puls du fant ja..:) Men ikke vær redd for det altså. Jeg brukte lang tid første gang før jeg fant lyd. Men da var jeg litt lengre på vei enn det du er nå da... Så ikke bli redd om du ikke finner den nå. Det er til og med mange leger og jordmødre som finner lyd så tidlig..:) Men husk å lete langt nede når man er så tidlig på vei som deg. Rett over skambenet..:) Og ha masse tålmodighet.

Min babywatcher har holdt på å gå i veggen noen ganger.

Lyden til babyen skal vel ligge mellom 130 og 165, sånn grovt overslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! Ja jeg lette langt nede, leste innlegget dit for lenge siden da du akkurat hadde fått din:) Men da lar jeg den ligge litt da, tar den fram om ei stund....hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør heller det, i stedet for å bli drit redd for at noe er galt fordi du ikke finner noe nå.

Men bare vent... Når du finner lyden, jeg lover, du blir avhengig...

Det har jeg blitt, jeg hører bare bittelitt da, er fornøyd bare jeg hører noen små dunk...hihi..

Men i dag sleit jeg skikkelig med å finne lille vennen.... Hold på å bli gaaal...:) Men fant mini til slutt...:)

Gled deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...