Yulia Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hva er det fineste jentenavnet du kommer på som begynner på D? )
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Syns personlig ikke det er mange fine jentenavn på D desverre.. Men syns navnet Diis har er fin sjarm over seg.. Kanskje ikke som eneste navn, men i kombinasjon med et litt vanligere navn kanskje? Maria Diis eller kanskje det bare høres ut som et etternavn...? vet ikke jeg...
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 16. juli 2006 #11 Skrevet 16. juli 2006 Daniella er det navnet på D jeg liker best )
ale.con Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Diana er fint. Dagne er uvanlig, men litt fint syns jeg. (Liker Dina også)
LilleBitteliten Skrevet 21. juli 2006 #13 Skrevet 21. juli 2006 Dina er jo nydelig! :-) Og så syns jeg Dorothea og Dorthea er nydelige navn også:-) Gammeldagse, flotte og sterke navn:-) Tror ikke det er noen flere navn på D som jeg liker nå... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 Jentenavn på D, som er fint?! Hmmm.. Dina er ganske fint.. Og Desieè er litt fint. Utenom de blir jentennavna på D for spesielle og vanskelige Ps: Dorthe er også greit nok, men ikke noe jeg ville kalt baby`n min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå