Gå til innhold

Noen av dere nygravide som merket stikkninger i livmorbåndene før ikm?


Lindamamma

Anbefalte innlegg

Hadde EL forrige fredag, og har igår og dag noen ganger hatt stikkninger i lysken når jeg reiser meg fort opp!

Hadde det i forrige graviditet , men husker ikke hvor tidlig jeg kjente det første gang da.

Det er jo et tegn på at livmoren begynner å vokse, men så tidlig?

Noen med erfaring?

Er også trøtt og småkvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget bruker jo 6-8 dager på å feste seg, kanskje det er det som er i ferd med å skje? Hørtes ut som det er litt for tidlig til at livmoren begynner å vokse etter bare en uke?

 

Selv har jeg kjent stikkninger, mensmurring og lyskestrekk helt siden EL... Tror det er normalt. Testet kjempepositiv dagen før IKM, og er nå 4 uker og 5 dager gravid. I tillegg til stikkninger og murring i magen, har jeg kjempeømme pupper, er trett og småkvalm hele tiden, og det er helt topp!! :-)

 

Krysser fingrene for deg, og håper det sitter en spire!!

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt når jeg begynte å kjenne det, men tror ikke det var før den positive testen.. Jeg tok test 3 dager før ikm.. Jeg har kjent strekking i de senene jevlig siden jeg ble gravid.. Kommer sånn i ny og ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett barn fra før. Dermed kjennte jeg tegnene fra sist da jeg ble gravid denne gangen.

Ligamentene kjente jeg ikke før i slutten av 1 trimester sist. Men denne gangen kjennte jeg strekkingen allrede en uke etter EL!!!

sånn var det for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...