Gå til innhold

Noen av dere nygravide som merket stikkninger i livmorbåndene før ikm?

Anbefalte innlegg

Hadde EL forrige fredag, og har igår og dag noen ganger hatt stikkninger i lysken når jeg reiser meg fort opp!

Hadde det i forrige graviditet , men husker ikke hvor tidlig jeg kjente det første gang da.

Det er jo et tegn på at livmoren begynner å vokse, men så tidlig?

Noen med erfaring?

Er også trøtt og småkvalm!

Fortsetter under...

Egget bruker jo 6-8 dager på å feste seg, kanskje det er det som er i ferd med å skje? Hørtes ut som det er litt for tidlig til at livmoren begynner å vokse etter bare en uke?

Selv har jeg kjent stikkninger, mensmurring og lyskestrekk helt siden EL... Tror det er normalt. Testet kjempepositiv dagen før IKM, og er nå 4 uker og 5 dager gravid. I tillegg til stikkninger og murring i magen, har jeg kjempeømme pupper, er trett og småkvalm hele tiden, og det er helt topp!! :-)

Krysser fingrene for deg, og håper det sitter en spire!!

:-)

Jeg husker ikke helt når jeg begynte å kjenne det, men tror ikke det var før den positive testen.. Jeg tok test 3 dager før ikm.. Jeg har kjent strekking i de senene jevlig siden jeg ble gravid.. Kommer sånn i ny og ne

Jeg har ett barn fra før. Dermed kjennte jeg tegnene fra sist da jeg ble gravid denne gangen.

Ligamentene kjente jeg ikke før i slutten av 1 trimester sist. Men denne gangen kjennte jeg strekkingen allrede en uke etter EL!!!

sånn var det for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...