Gå til innhold

El. brystpumpe - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å kjøpe elektrisk brystpumpe. Er det noen som har erfaringer/anbefalinger her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.medico.no selger Ameda. Denne el.pumpa brukte eg i 4 mnd. med fullpumping, glad eg kjøpte den, etter stress og slit med Avent manuell pumpe.

Den store modellen er den som ofte brukes på institusjoner, og den lille modellen er den eg kjøpte, en 'lifesaver'. Heter Ameda Lactaline, pris ca. 1600,-

http://www.medico.no/Brystpumper.htm

Lykke til!!!

Skrevet

Har Medela mini electric som jeg synes er bra. Fåes kjøpt på Alliance apotekene

Skrevet

jo, det er bra med elektrisk, men litt ekkelt hvis du er ute alene (en sjelden gang men dog) og må inn på offentlig toalett for å pumpe. Da bråker den.......

Skrevet

Jeg kan anbefale Medela Advanced. Jeg har pumpet meg i 6 mnd nå, da min datter ikke tar puppen. Selv med små pupper, som jeg i utg.punktet hadde, pumpet jeg opptil 500ml hver 3-4 time. Det tok meg under 10 min, da pumpen kan ta begge brystene samtidig. (har ca 30 liter morsmelk i fryseren nå, som jeg vil bryke når jeg nå skal slutte med pumpingen).Brystpumpen er en av de dyreste på markedet, men hvis du ønsker å gi ditt barn morsmelk, og av en eller annen grunn ikke kan gjøre det på den vanlige måten, anbefaler jeg Medela Advanced på det sterkeste.

Den kan fås kjøpt på Babyshop til kr 3000,-. Sammenligner du prisen på å leie eller tiden du bruker med en annen pumpe (ikke minst det å orke å pumpe seg over lang tid), er det ingen tvil hva som lønner seg.

Du kan alltids videreselge den på finn.no når du er ferdig.

PS: Pumpen kommer med 4 flasker, manuell pumpe når du er ute, liten frysebag, små fryseelementer, en liten sekk til å ha alt utstyret i med mere.

En annen liten ting: Med en sånn effektiv pumpe renner kiloene regelrett av på null tid. Må spise som en hest for nå å ikke bli underernært.

Lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet

Medela elektrisk pumpe! Kjempe kjekk!

Aldri i livet kjøp den Avent isis manuell..ikke elektrisk da..

Skrevet

Hva koster det å kjøpe den Medela elektriske pumpen?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg betalte ca 630 feb 2005 på apoteket for den mini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...