Silje_33 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hei! Har tenkt å kjøpe en elektrisk brystpumpe. Er det noen som har erfaringer med dette? Merke og evt. om det fungerte/ikke fungerte. Eller er det fordel med manuell?
It's all about me Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Har selv Avente sin manuelle og Medela sin mini electric. Anbefaler på det sterkeste den elektriske. Den manuelle står bare og samler støv hos meg.
Sivalur Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Jeg endte med Medela sin elektriske, den doble.. veldig greit å ta begge puppene på en gang, ulempen er at det er litt klønete å holde i to flasker og samtidig skru på pumpen. Men synes den funker kjempebra. Billig var den også på apoteket, billigere enn på f.eks Babyshop. Og Medela er billigere enn Avent. Har aldri prøvd manuell pumpe men visste bare at jeg skulle ha elektrisk. Brukte den MYE de første dagene hjemme, for å få opp produksjonen og få nok mm inn i en liten kropp som ikke orket å suge så mye (ga utpumpet mm med kopp etter hver amming). Og nå flommer jeg over av melk, så den funket bra til det ja.
Expat Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Mini electric var jeg veldig glad i. Enkel på tur og på kontoret. Passer nesten i lomma (greit hvis man har flere pumpesett hjemme og på kontoret)...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 www.medico.no selger Ameda. Denne el.pumpa brukte eg i 4 mnd. med fullpumping, glad eg kjøpte den, etter stress og slit med Avent manuell pumpe. Den store modellen er den som ofte brukes på institusjoner, og den lille modellen er den eg kjøpte, en 'lifesaver'. Heter Ameda Lactaline, pris ca. 1600,- http://www.medico.no/Brystpumper.htm Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå