Gå til innhold

Til dere kvalme!


heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Kvalmen min har kommet for fullt de siste dagene, føler meg rett og slett skikkelig fyllesjuk. Men ikke kastet opp heldigvis. Var innom apoteket (Vitus apotek) i dag for å høre hva som kunne hjelpe og de solgte noen armbånd som trykker på et punkt på armen som visstnok skal hjelpe mot kvalme. Det beste av alt, de var på tilbud (ca 100 kr)! Så jeg kjøpte et par og det ser ut som den værste kvalmen har gitt seg! Får se mer i morgen tidlig, men foreløpig ser dette lovende ut. Slipper kanskje å koke guff på ingefær!! Uff, blir kvalm av tanken...

 

Ville bare gi et lite tips til dere andre som er kvalme! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om jeg må invistere i et slikt etterhvert også. Vært kvalm de siste dagene og i kveld har jeg spydd som en gris. Var ikke kvalm en eneste gang i forrige svangerskap, så jeg sitter og håper på at dette er noe jeg har spist.

Kan jo håpe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type armbånd var dette? Jeg kjøpte noen på heslekost igår. De ser ut som smake svettebånd, med en kule på innsiden av hvert bånd. Jeg gav 199 for de...

Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal ha de på.. Om det er de samme, har du lyst til å forklare litt?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er de samme ja. De jeg kjøpte heter sea-band. Mot reisesyke, graviditetskvalme og kvalme generelt.

 

Du legger de tre midterste fingrene (peke-, lang- og ringfinger) helt nederst på håndleddet (ringfingeren skal være helt inntil den øverste "bretten" der hånda begynner). Rett nedenfor pekefingeren skal da kula sitte. Den skal sitte mellom de to midterste senene på håndleddet. Vet ikke helt om jeg har fått det til selv, føler liksom ikke at det er noe mellomrom mellom de to senene, men de hjelper nå allikevel. Du må ha på begge armene om det skal hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

 

Da skal vi se om det hjelper utover arbeidsdagen. Har glemt knaskegulrøttene hjemme, så det her MÅ bare funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...