Gå til innhold

Bergen jentene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...da de fleste i Bergen prøve gjengen har blitt gravid, og det bare er meg og Murre igjen lurer jeg på om det er noen nye som er interessert i at vi fortsetter prøve treffene?

Vi har pleid å møtes på Zupperia et par ganger i måneden for suppe og noen av oss også vin :-) Hvis dere er interessert så skriv dere på!! Og skriv ned hvis det er noen kvelder dere ikke kan. Vi har pleid å møtes kl.17.00...

Jeg kan ikke mandager og fredager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg har lyst til å bli med :) Frå hausten av kan eg alle dagar utanom tysdag.

Var det så at folk var på ferie no? Vi reiser vekk i slutten av neste veke, men blir gjerne med om de har lyst til å møtast før det. Kan forresten ikkje på måndag, for då skal eg på Sting-konsert. Jippi :)

Skrevet

Tenkte kansje i måneds skifte når folk kommer tilbake...vi får bare holde denne på 1 sida så kan folk skrive seg på etterhvert :-)

Skrevet

dytte

Skrevet

jeg blir også med! er ikke helt sikker på hvilke dager jeg ikke kan.. får se når skolen begynner igjen..

Skrevet

kjempeflott!! Vi møtes nå før skolen begynner da, så kan avtale en dag først, så forandre den når folk vet opplegget sitt :-)

Skrevet

Jeg satser på å være gravid jeg da, vill nok heller på gravid treff ja, heh. Men vi får nå se, kanskje vi snart alle kan møtes på gravid treff i stede?

Skrevet

Vet de snakker om Bergen treff inne på 1trim, så du kan slenge deg på der? Chill har du jo vært på treff med før... :-) Skulle ønske jeg også kunne være med... Jeg tror du er gravid da... håper det ihvertfall!!!

Skrevet

Nei huff det tør jeg ikke før jeg vet at alt er bra, for bare tenk om jeg slapp jubelen helt løs, gikk på treff og alt. Også var det ikke slik likevel.

Skrevet

Skjønner godt det... du vet det nok til det treffet er, er jo en stund til...og hvis ikke kan du være med på vårt, er for ventegjengen også vet du :-) Håper virkelig du får svar snart!!

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

Ingen flere fra bergen her??

Skrevet

DYTTE!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er med.........om jeg ikke har spire i magen innen da.......(håpe)

Skrevet

Ok dere, hva med tirsdag 2 august... Zupperia klokka 17.00...

Hvem kan? Hvis du ikke kan men vil være med, så kan du også ta med hvilke dager i uke 31 som passer best?

Skrevet

passer for meg.. er også eneste dagen den uken som jeg ikke jobber kveld:)

Skrevet

Kult, da er vi to som kan den dagen...noen andre?

Skrevet

Feil dato! Det er 1 august som er tirsdag :-) Så tirsdag 1 august klokka 17.00 på zupperie :-) Noen andre??

Skrevet

dytt!

Skrevet

Hei! Jeg henger meg på Bergensjentene, men må dessverre melde avbud på neste treff pga jeg da er på ferie! Kos dere!

Skrevet

OK, vi får arrangere et nytt med en gang du kommer tilbake :-) Når kommer du???

Skrevet

Eg er også på ferie 1.august. Litt usikker på når eg er tilbake, men det blir nok rundt den 7. på meg òg.

Skrevet

Har dere bergensere msn? Vi kunne jo møtte på chatten en kveld og utvekslet msn - adresser? Litt dumt å legge det ut her kanskje.... vet aldri hvem som bimmer i denne verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...