Gå til innhold

Tok test i dag, IGJEN......hehe

Anbefalte innlegg

Tok graviditet test hos amathea i dag. Jeg viste jo ikke at amathea egentlig bare er for de som er blitt uventet gravide, hehe. Hadde ikke helt tenkt over hva det var for noe jeg, stod bare rådgivning for gravide i katalogen. Gikk dit fordi det er gratis med test der og legen min har ferie.

Men uansett testen var negativ :(. Så hun kunne ikke gi meg noe svar på om jeg er gravid eller ikke. Prøvde å si til hun at de svakt posetive jeg har fått her hjemme var jo med cb og den gjerne er mer følsom enn den hun brukte. Men hun hadde vist ikke noe kjenskap med clearblue, og viste ikke om den hun brukte var mer eller mindre følsom. Hun brukte en sånn stor firkant, der det skulle komme opp et rosa kryss eller minus og en liten v i kontrol vinduet. Noen som vet om slike er like følsom som cb eller ikke?

Jaja, jeg mistet ikke håpet da, siden jeg har fått svakt posetivt. Skal ta blodprøve så fort som mulig, legen min er som sagt stengt og ingen andre leger hadde mulighet i dag. Så da får jeg vente til mandag også må jeg vel vente enda noen dager på svar på blodprøven. Huff huff.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5636632-tok-test-i-dag-igjenhehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...