Gå til innhold

Da har jeg skiftet nick!

Anbefalte innlegg

Tanta har ikke komet enda, men nå har jeg slike sinnsyke mensensmerter, måtte ta smertestillende, så nå er det ikke lenger noen tvil hos meg da... håper hun kommer snart da, er kjempesvimmel, kvalm, aua magen... det pleier å lette når hun først kommer.

Nå skal jeg kose meg videre med sjokoladen min og håpe at ibuxen virker! (vet jeg ikke burde ta ibux, men paracet hjelper ikke og uten ibux blir smertene uutholdelige...tar det bare første dagen i syklusen likevel, og har ikke tatt det på noen måneder så tror ikke det spiller noen rolle)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5636353-da-har-jeg-skiftet-nick/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å NEI! Ikke du også???? Uff, Kirsty dette fortjente du ikke!

Jeg trodde virkelig det var noe på gang for deg nå jeg, men søren òg!

Ja ja.... jeg er her i alle fall for deg og nå håper jeg at du tar dette litt lettere enn hva jeg gjorde denne mnd.... Det går riktignok greit med meg igjen nå, takket være støttende meldinger fra deg og de andre inne på slitere!

Nå er vi like langt igjen da! Krysser fingrene for oss i denne pp:)

Kos deg masse med sjokoladen din og ikke tenk så mye på ibux eller ikke ibux. Tror nok det har mere å si dersom man tar mye smertestillende og lengre perioder jeg da:)

Sender deg en stor klem Kirsty!

Tusen takk dere to, kjekt å vite jeg har støtte her inne.

Og maddemor, vi må bare samarbeide denne syklusen og sørge for at vi ikke får tallet 17 på i august. Har du lagt en slagplan for denne syklusen? Jeg tenkte min skulle være å ha sex 2-3 dager i uka hele syklusen, så selvfølgelig ved positiv el test, på el dagen og dagen etter el dagen(pleier ikke ha sex dagen etter el), så tenkte jeg at både jeg og mannen skal ta hoste saft (da han har seig sæd)...

Jepp, jeg er med på en slagplan!

Sambo går allerede på sink og jeg fikk også tips om selen og c-vitaminer for ham. I tillegg går jeg på folsyretabletter samt pergo da. Men denne mnd er pausemnd for pergoen.

Vi skal ha sex dag 10-20, men siden jeg ikke har pos. EL-test før dag 17 i forrige pp, tror jeg vi må ha sex på dag 22 også:) Bare sånn for sikkerhets skyld:)

Klem

Huff, det var dumt :(

De har sikkert lese og høyrt tusenvis av gonger om ulike kjerringråd for å bli gravid, men vil likevel nevna at eg drakk salviete då eg blei gravid. sikkert tilfeldig, men skader jo ikkje å prøva. Det skal visst ikkje vera bra å drikka om du er gravid eller ammer, så eg må halda meg unna det denne gongen.

Lykke til vidare! Reknar med eg blir verande her ei stund til eg òg..

Annonse

Jeg har vanligvis pos el test dag 17 og 18..men denne gang hadde jeg dag 16 og 17, og fertilityfriend sier jeg hadde el dag 18... så jeg tror ihvertfall dag 13-15-17-19 og 21... og så ellers i syklusen da...men det kan forandre seg, spørs når el testen blir positiv...

Er desverre megablakk denne måneden så kan ikke gjøre noen ekstra innkjøp, så salvie te får vente til neste hvis nødvendig... men mannen tar sink, c vitaminer og folat. Skal begynne på selen i august når vi får lønn, har ikke penger til det heller (har 800 kr...lønn 31 juli...) Har hostesaft stående da :-)

men tror det som har vært litt feil er at vi kjører på rundt el, men når el testen blir negativ slutter vi, så må holde på lengre ja. Men synes det gjør vondt å ha sex rundt el så får litt skrekken og så tør jeg ikke mere resten av syklusen...

Heia!

Vil bare slenge inn en liten klem og ønske deg lykke til i neste pp! :-) har fulgt med deg litt her inne da vet du, synes du virker som ei høyst oppegående dame som sikkert vil bli ei suveren mamma. (I april....!!!)

Anyway, håper du snart får den etterlengtede positive testen, det har du virkelig fortjent!

God helg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...