♥Tullerusk♥ Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Det var mange gravide denne mnd.=o) Gratulerer til alle sammen=o) Lykke til videre på 1 Trimester!!!
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Ja, virkelig boom i dag - kjempemoro at såmange tester positivt i dag !! ) Er 3-4 dager over dato jeg også, men har ikke turt å teste ennå - over helgen kanskje hvis tanta fremdeles ikke har funnet veien til ny adresse. Testet på ikm og den var negativ, så det er nok bare tanta som ikke har fått med seg at vi har flyttet...
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2006 Så flott da. Håper hun ikke finner veien da=o) Forsetter det sånn så kommer det ikke til å være mange her da=o)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jah - hun har fått tilbud om laaang ferie - jeg spanderer !
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Nei, blir vel bare meg igjen her tilslutt :-( ..... (må få syte litt, sitter og spiser sjokolade, sterke mens smerter, tanta kommer nå...)
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 Kan trøste deg med at jeg kommer til å bli værende her. med den farta sambo har.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Sjokolade er bra, hjelper mot det meste Kroppen min higer etter salt om dagen - og da blir jeg jo tørst, så jeg føler meg som en kamel, har drukket myyye vann i dag - skvalp - skvalp )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 har vært borte i to dager nå så jeg ønsker alle som har blitt gravid de siste dagene gratulerere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå