Gå til innhold

Overraskelse

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter å ha tatt ut en trøbblete spiral 22.mai og kun vært uforsiktig en eneste gang har jeg blitt gravid!

Gikk med resept på p-piller i vesken klar til å starte på neste menturasjon, men neida!! Positiv graviditetstest var det jeg fikk og følelsen av at håret skulle falle av i store "dotter"!

Regnet sånn ca. ut når jeg kunne ha blitt gravid og bestillte time til ultralyd.

Legen syntes det så litt puslete ut til å være kommet så langt som jeg trodde og det ble tatt en hcg prøve som skulle gjentas noen dager senere...

Den viste fin stigning fra 7600 til 20 000 på 4 dager og ved neste ultralyd var det liv å se!

Må ha fått pos. test 8 dager etter befruktning så det blir et langt svangerskap........

Da gikk det ihvertfall opp for meg at dette er veldig hyggelig allikevel og lettelsen var større enn jeg hadde regnet med.

Dette er nemlig mitt 4. barn og det er i overkant av hva jeg hadde tenkt meg!

Driver eget firma med mye reising, så det skal bli en smule hektisk dette her, men alt går vel på vis......

Mannen min er superfornøyd og tilbringer timesvis på nettet for å finne den "raskeste" 7- seteren som er å oppdrive!

Sitter altså her med førstehåds informasjon og kunnskap hva dreier seg om graviditet og fødsel, så her er det bare å spørre:o)

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5636120-overraskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jotakk, du kjenner til dette med overraskelse ja.

Her var det også en morras uforsiktighet som gikk rett hjem.

Skulle skyndte oss før ungan kom inn om morran, og vips så var alt som het prevensjon glemt!

Jaja, koslig blir det vel allikevel. Dette blir mitt 3. barn og min manns 4.

3 gutter så nå håper jeg på ei jente så jeg ikke blir helt overkjørt av disse gutta.

Vi har allerede 7 seter, men det er værre med soverom hos oss.

Det blir vel til at 2 minste gutta får dele rom. Så får vi se om vi finner oss noe større etterhvert.

Dette er vårt siste også ja. Var slettes ikke planlagt, men veldig morsomt allikevel.

Sitter her og føler det som om mannen ikkke kan se på meg engang uten å bli gravid.

Har klaffet på første hver gang.

Jaja, sånn er det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5636120-overraskelse/#findComment-5636930
Del på andre sider

Prøvde, men er litt usikker på om jeg gjorde det riktig.

Jeg er usikker på når vi unnfanget (husker ikke) og er også usikker på termin. La inn den terminen jeg tror det blir.

Kartet sa JENTE!

Håper på det.

Med guttene var jeg overbevist om gutt, men nå føler jeg helt annerledes så det er lov å håpe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5636120-overraskelse/#findComment-5637126
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...