Gå til innhold

August: Vi må klare oss uten pappaen ved fødsel


mamma til  4 gutter

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Håper det er bra med dere alle som snart er i mål.

 

Det er bra her, men det er bare det som er så kjett for tiden, og det er at vi må klare oss uten pappaen ved fødsel og sikkert noen uker etter på også.

 

Det har seg slik at pappaen ikke bor her i Norge og han har ikke fått klarsignal om å dra fra sitt land.

 

Jeg har vært i kontakt med udi eks antall ganger for at de kan se på vår søknad som en hastesak.

 

Siste nytt er at fødsel slett ikke er noen grunn for at dette kan betraktes som en hastesak, det var det bare dødsfall og tragiske hendelser som var.

 

Fy flate så liten mennesklig og si noe slikt.

 

Jeg tenker på dette dag og natt og er nå rimelig oppgitt over systemet i Norge.

 

Er det bare noen der ute som kunne gitt oss noen gode tips.

 

Jeg blir gal i dag er det bare17 dager til fødsel.

 

Akkurat nå er livet veldig urettferdig spør du meg.

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes trist ut!!

 

Skulle jo tro at en fødsel burde stilles over dødsfall og tragiske hendelser i forhold til hastesak. Det snakkes og skrives jo i massevis om hvor viktig det e at både mor og far er tilstede for barnet i starten (selvfølgelig går det også fint med bare en av foreldrene).

 

Jeg ser jo her at dere begge ønsker å være tilstede. Får bare krysse fingre, og håpe at det går i orden for dere.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det er ikke kjekt at det skal være slik. Har en samboer som jobber i nordsjøen, og vi har fått beskjed om at han ikke får helikopter viss fødselen starter. Men ved dødsfall, ulykker etc kommer de og henter han med en gang. Syntes de er lie mye hastesak med fødsel. Du er jo selfølgelig i en verre situasjon, men jeg kan på en måte føle med deg.

Håper alt ordner seg for dere, og lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjedelig dette da. Men tenkte bare jeg skulle si at sist gang måtte jeg føde alene, mannen min rakk ikke frem i tide. Men det gikk helt fint, man klarer det man må. Men selvfølgelig mye bedre å være to. Håper virkelig at det blir fortgang på denne saken, kjedelig om tregt byråkrati skal forhindre dere fra å være sammen om denne fantastiske opplevelsen, og de første ukene etter.

Håper alt ordner seg til det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...