Abracadabra Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 røkt torsk og skivede gulrøtter i hvit saus, med poteter til - eller prinsefisk som min mann sier...nammenam! det har jeg hatt lyst på i flere dager, og i dag kommer mannen min hjem for første gang på to uker, så kanskje han skal få lage det til middag i morgen, hehe... lykke til med middagen, vanskelig å finne på noe ofte! god helg!
Lykkelig smil Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Stekt kyllingfilet med ris, saus og grønnsaker. Godt, lettvindt og sundt:) Kjøttkaker, poteter og grønnsaker i brun saus, god gammeldags husmannskost som er laget i ei fei.
rødhette* Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg fordrar ikke torsk (kresen ), men spent-80 sin ide tok jeg halvveis.. sendte forslag om ferdiggrillet kylling, ris og grønnsaker til sambo.
Snupidupi Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Blomkål middag. Kok en heil blomkål, ha på ostesaus, og stekt bacon, serveres med potet... enkelt og godt...
rødhette* Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 Liker ikke blomkål eller bacon... jeg er helt håpløs, jeg... Men, vi har bestemt oss. Skal ha ferdiggrillet kylling, ris og salt
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 www.matprat.no har masse god mat....har ofte vært der og funnet masse digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå