Gå til innhold

Kjære vognentusiaster (mine medsøstre hihi): noen som har sett denne vogna da...?

Anbefalte innlegg

Mountainbuggy Breeze- altså OTH i USA-utgaven... Den er rimelig liten og nett, må jo være den ultimate reisevognen med litt bedre komfort enn en paraplytrille mildt sagt... Så noen som hadde den på gaten i Oslo, den er så liten og handy at det er helt vilt! Mindre hjul enn de andre OTH'ene også, den er så superstilig syns jeg...

Og med ett bestemte jeg meg for å kjøpe en sånn... MÅ HA! hehe hvis jeg får overtalt mannen min da- det vil si lurt han litt.... *frekke mor*

Se den supernette vognen her:

http://mountainbuggy.sycamorekids.com/breeze_single.html

Fortsetter under...

Ja, dette er trillen til mountainbuggy(oth). Skjønner ikke at den ikke er til salgs i norge, selges alle andre steder enn europa...

Synes den ser helt fantastisk ut, vil ha en jeg og...

Har billige nye på ebay, ikke så mange som sender til norge, men finnes noen

jaaa... den vil jeg også ha :) kunne tenkt meg en finere farge.. hater disse paraplytrillene me svingbare hjul, de er grusom å trille.. simple er de også...

hvorfor tar ingen inn denne vognen i norge da?? av og til får jeg lyst å starte vognbutikk :) er jo så mange flotte vogner...

Fordi ellers i verden heter disse vognene mountainbuggy, og de blir produsert på New Zealand og blir forhandler derfra. I europa er det et nederlandsk firma som forhandler dem på vegne av mountain buggy, og de kaller vognene for one three hill av en eller annen grunn....Det er altså dette firmaet som forhandler vogner til Norge, og de selger ikke den modellen som heter breeze.

Men har skjønt det sånn at det er en ganske ny modell, så kommer kanskje etterhvert :)

Finnes også en mountainbuggy urban elite - som urban jungle bare med ekstra utsyr. Den selges kun på new zealand, australia , hong kong og singapore.

Nemlig. Jeg tror Breeze kom i 2004, den fantes iallefall da, for da drev jeg og lette etter ny vogn en periode da mannen min skulle til USA. Angrer på at vi ikke kjøpte da, hadde sluppet rimelig billig unna med det!!!! Nå har jeg imidlertid fått til en avtale med gubben som går ut på at jeg kan kjøpe den dersom vi totalt sett går i null nå etter salg av de vognene vi har. Sånn at vi ikke bruker mer på vogner nå enn det vi allerede har gjort. Og det skal jeg fikse, hipp hurra:-)

Annonse

Den var veldig fin, men likte ikke at barna på bildene hadde beina rett ut på en måte, det virka ikke som at de fikk hvilt beina på fotstøtten... Synes selv det er ekkelt med den knekken på beina lenge..

men ellers så det ut som en kjempevogn!!

Litt enig med deg der Blue Lady. Derfor kommer jeg til å ha denne først når minsten blir over året, og dessuten beholde den gamle gode sportsvognen slik at jeg kan bruke den på vinteren. Når soving osv ikke er så viktig lenger og han blir større så er den Breezen her kjekk som eneste vogn tenker jeg...

Ja du har sikkert rett i at den er bedre når barnet blir litt større!!

Jeg har en zapp til det formålet du beskriver. Foreløpig skal vi bare bruke den på småturer, siden Lucas enda er avhengig av å sove til faste tider!!

Hva koster vogna?

Zapp også er fin! Men den savner jeg hvilestilling på...

På den nettbutikken jeg linket til så regnet jeg om med dagens valutakurser at den koster omkring 2100 norske kroner. Så kommer det jo diverse greier i tillegg da. Sikkert like mye som vognen i seg selv, hehe. Men jeg har venner som bor i USA; skal få de til å kjøpe den og sende den som gave eller noe sånt.

Annonse

Det får du gjøre.. ;o)

Var litt pussig, siden jeg hadde lest innlegget ditt rett før Vimsemamsen og jeg dro på shopping, og der var vogna... ;o) Den virket god å trille, men hadde vært bedre med svingbart fremhjul.. Men sikkert en ok vogn allikevel.. :o)

Ja det er det som er litt kjipt da, at hjulet ikke svinger. Men likevel, jeg tenker på den som den siste vognen liksom, den som bare brukes til frakt av sliten unge, hihi... Noe kul utgave av en Brio Sitty liksom... Hvilken farge hadde de den i der da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...