Gå til innhold

Kan noen sende meg mensen!!!!!!??????!!!!!

Anbefalte innlegg

For første gang på aldri så lenge blir jeg sur hver gang jeg går på do og ser at mensen ikke har kommet. Det i seg selv føles helt absurd. MEN..... Det er bare det at hvis det kunne kommet i dag (dag 29) så rekker vi å starte en ny runde med pergo før min mann skal på jobb igjen. Og jeg vil så gjerne i gang igjen med en ny runde. Har resepten liggende så det er bar å sette i gang når vi selv ser at det passer inn i hans jobb syklus.

Dette er jo helt sykt... begynner å bli hystersik forde jeg vil ha mensen!!!!

Phu! Måtte bare få det ut.

Klem

PS. det er virkelig lov å le av denne skrulla som sitter her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5635277-kan-noen-sende-meg-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan mer enn gjerne få min, den er helt gratis :-)

Men er det ikke typisk at når man vil ha mens så kommer den ikke når den pleier....

Satser på at min juli mensen kommer til deg i dag da slik at du får startet på pergo.

Masse lykke til.

hvor lang syklus peleier du å ha da? Den skal vel ikke være mer enn 35 dager når du går på pergo? Det er jo lov å håpe pittelitt da:)

Og hvis det ikke gikk denne gangen, så er jeg ganske klar for å sende tanta på dør nå, så du må gjerne overta min tante:)

Har ikke gått på pergo denne mnd. Har litt varierende sykluser fra 28-33. Men er avhengig av at mensen kommer i dag eller i morgen for å kunne starte med ny pergo. Kommer den etter det vil min mann reise på jobb i igjenn på dag 17 og nedover. Og jeg har ikke lyst til å starte en ny kur hvis jeg ikke er sikker på at han er hjemme minst fram til dag 20. Er så dumt å utsette seg for dette og så reiser han rett før jeg får el..... Og det er jo typisk at hvis han f.eks reiser på dag 15-16 får jeg el på dag 17-18.....

Det kan jo være at jeg er litt ekstra hysterisk for tide med å klare å bli gravid siden jeg nå vet at min svigerinde også prøver å bli gravid. Akkurat som det setter et ekstra press. Orker bare ikke at også hun skal klare det før meg....

Og så har jeg vel kanskje en slik idiotisk ide om at hvis jeg bare får startet med pergo denne gangen så vil det gå... Selvom jeg inners inne vet at det ikke er slik.... Vi er jo tross alt søkt inn til prøverør på riksen... siden vi er foreløpig uforklarlige barnløse.....

Ååååå... jeg spyr av alt dette tullet!

Annonse

Mener du at du har pausemnd, eller at du kke har pergo i kroppen i det hele tatt nå? For hvis du har pausemnd, så kaaaan det jo hende.... Skal ikek gi deg for mye forhåpninger, siden det er så langt å falle i tilfelle, men jeg håper i alle fall at det ordner seg for deg:)

Nei det er nok noen mnd siden siste pergo. Men jeg har el av meg selv så pergo får jeg får å gi det et lite ekstra spark. Nå begynner dette menstullet virkelig å irritere meg. Har de siste tre dagene hatt murring både i ryggen og i magen. Det er sånn at hver gang jeg går på do og ser at det ikke er noe er jeg like overrasket. I tillegg er jeg super trøtt og sur og irritert (har bare lyst til å hyle og skrike, kaste ting i veggen slik at de forhåpentligvis knuser.... men gjør det jo ikke.) og jeg tror noen har lagt en sprengladning i brystene mine som truer med å eksplodere hvert sekund...

Er i dag på dag 31 men tester negativt. Så har vel konkludert med at kroppen min vikelig har gått til angrep på meg og sluttet helt å spille på lag. Skal bare tulle med psyken min. Tror jeg er alvorlig rammet av pms. Men det i seg selv er jo også pyton hvis det er sånn det skal være framover for jeg har ikke tidligere vært særlig plaget av pms symptomer.

Dette hørtes da merkelig ut. Kanskje du bare skal prøve (ja jeg vet det er dritvanskelig) å vente i 2 dager og se om mensen kommer. Hvis den ikke har dukke opp ennå da kan du jo prøve ny test. Kan være litt for tidlig ennå vet du:)

Krysser fingrene for deg i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...