Gå til innhold

Zizz...?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Leste her inne for en tid siden om en butikk på nett (og vanlig butikk??) som selger klær i store str. Den heter noe som Zizzy eller noe. Noen som vet hvilken jeg mener?? Takknemlig for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zizzi tror jeg et merke heter. Har en bukse i det merket ihvertfall, men vet ikke om noen butikk i Norge som selger det. Kjøpte min bukse i Sverige.

Skrevet

I Trondheim heter butikken Zip!

Skrevet

Butikken heter Zizzi, den er kommet en del steder her i Norge, de siste mrd. vet at de har en på Liertoppen og flere steder i Drammen, mener også at de har i Oslo

Skrevet

Det finnes også en zizzi butikk i Trondheim, og en på Levanger

Skrevet

Og en på Triaden, Lørenskog

Skrevet

Det er en butikk i Gunerius i Oslo som selger det merke. Butikken er i andre etg, og heter solo =)

Skrevet

Og i Kristiansand finner du klær fra Zizzi på sørlandssenteret. Tror butikken heter Athene, Butikken for kvinner med former... =)

Skrevet

Zizzi ja! Jeg vet den finnes på Triaden i Lørenskog og Åsane senter i Bergen.

Skrevet

Ser det er noen over her som har sagt at butikken i Trondheim heter Zip, det stemmer ikke helt! De har ikke fullt så trendy klær der som på Zizzi, som ligger på Byhaven :) Anbefales veldig, de har masse fint!!! Har faktisk på meg en deilig, sommerlig topp derfra i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...