Gå til innhold

håper på en gutt,men tror det blir en jente.

Anbefalte innlegg

har en jente fra før, så det hadde vært hyggelig med en liten gutt.

men jeg har hørt/lest at hvis graviditeten minner om den første,så venter man som oftes det samme kjønn som sist gang.

å hvis det stemmer, så venter jeg en jente til.

har ganske to like graviditeter.

så vi får vente å se...

Fortsetter under...

hmmm...

hvis det stemmer, er det en lita tulle i magen min denne gangen.. ALT er annerledes denne gangen for min del!!

skjønner at du vil ha en gutt, så får du en av hver, og kan se forskjellene!! tenk, så gøy det hadde vært!!

lykke til videre!!

klem

men det hadde jo på en måte vært like morsomt hvis min datter kunne få en søster.

en som hun kan ha mer til felles med når hun blir større.

jeg har aldri hatt søsken, har bare hørt at det er kjekt å ha en søster å snakke med.

mens en bror bare er irriterende :P

min mann vill så gjerne ha noen han kan med seg på fotballkamper å sånn manneting. sier det ikke er det samme med en jente.

men han blir nok kjempe glad hvis det blir en jente allikevel.

men vi må se.

det blir jo enten gutt eller jente :)

har du ikke fått vite kjønnet enda? eller vill du vente til den "store dag" med å få vite det?

Hei.Har en av hver fra før. Og denne graviditeten er helt lik den første, noe som tyder på at det blir ei jente.... Men på ultralyden i dag fikk vi tydelig se en liten gutt... He he så feil kan man ta. Har vært innom alle kinesiske fødsel kart osv og de også sier det blir jente, men ultralyden var ikke til å ta feil av....

Jeg syns jeg har veldig likt svangerskap nå som med jenta vår, men på ul mandag så vi veldig tydelig en liten gutt. Så vanskelig det der gitt. Sa jente jeg da jm spurte om vi hadde følelse for hva slag kjønn vi venta:-)

Blir spennende å høre hva dere får da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...