Gå til innhold

Min gutt på 14 mnd er veeeldig mammadalt for tiden!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik er tulla mi på 1år også, blir slitsomt i lengden. Bare jeg går på kjøkkenet så blir det skrik. Å vil bæres i tide og utide, men bare når jeg er hjemme. Går bedre med bare pappan.

Jenta mi er 17 mnd å hun er oxo sånn...Jeg er hjemmeværende, mens pappaen er på jobb...Han kommer ikke hjem før hun har lagt seg på kvelden...Nå har vi en baby til på snart 3 uker som jeg ammer, da står hun å hyler ved siden av....Det er så slitsomt!!

Poden er 13 mndr og er akkurat likedan. Jeg er hjemmeværende og pappan jobber turnus, noen ganger har de knapt fått sett hverandre på en uke....

Jeg løser det ved å bære ham konstant når han er sånn. Det går litt i bølger og jeg opplever at det er et behov han har for nærhet som det lønner seg å møte så fort det oppstår, for da går det også fortere over er min erfaring. I forrige uke var han "oppå meg" hele tiden i et par dager. Så var det tilbake til normalen igjen, når han ble "mettet" på nærkontakt for denne gang. Jeg tenker ikke så mye over at det er sånn, for han er ikke i veien når han sitter på ryggen min. Jeg får faktisk gjort MER av mine ting på denne måten enn når han løper rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...