Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis noen vil se...under nicket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Deilig. Jeg har også fått en prinsesse. Ligger bilder under hilde espetvedt. GOD SOMMER VIDERE OG NYT TIDEN MED BABY. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 Så nydelig hun er!!! ååå som jeg gleder meg til å få møte min egen lille prinsesse! Kos dere masse sammen ;o) Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuppenogLillemor Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 Næmmen kårr nydeli ho e:) Kjæmpefint navn å! Glæde mæ t d e min tur, men d e jo så læng igjæn einno da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #5 Del Skrevet 14. juli 2006 Så utrolig nydelig:-) Gleder meg til snuppa mi endelig kommer og, ekstra mye når jeg ser sånne fine babybilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå