Sentralstøvsugeren Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Så innlegget ditt under dimorens....måtte bare svare deg. Alle har rett til å føle som de vil, det er det som er godt med å bo i et demokratisk land. Tror imidlertid du vil skape en del reaksjoner med innlegget ditt.....Det er mange forskjellige mennesker som er innom disse sidene, og noen av dem strever med å få barn i det hele tatt. Da kan det virke litt kynisk å klage over to tvillinggutter. Når det er sagt, tror jeg samfunnet er med på å skape dette "jentepresset". De fleste har en formening om at det å ha jente skaper en annen relasjon, enn det å ha gutter. Bla kan det virke som "farmor" er mindre nært enn "mormor". Dette tror jeg ene og alene er langt i dine egne hender. Hvordan du er med dine barn, hvor nært du kommer dem og deres nærmeste. Prøv å nyt mirakelene inni deg:0). Det er mange som gledelig ville ha vært i dine sko! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5634461-mecesina/
Mecesina Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg vet det, kjære deg. Har fundert og fundert hvorfor i all verden jeg kunne føle det slik. Særlig siden jeg har verdens beste sønn fra før. Det er BARE tull. Men det var godt å lese dine ord. Tusen takk. Og jeg beklager dypt overfor de som evt måtte sveipe innom her og sliter med å bli gravid. Det gjorde jeg også, vet hvor trasig det er hver gang TR kommer.. Jeg skal nyte miraklene, selvsagt skal jeg det! Jeg er selv sjokkert over den reaksjonen jeg fikk. Det er så merkelig. For med TANKENE er jeg jo overlykkelig for i det hele tatt ha blitt gravid, misforstå meg ikke der. Derfor synes jeg det er så rart at jeg reagerte så sterkt. KAN det være hormonene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5634461-mecesina/#findComment-5634639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå