Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 hehe.. det er mulig jeg er litt rar, det er de fleste.. hehe.. men jeg lurer på om noen vet om en internettside der jeg kan se hvordan fødsel foregår på film... jeg vil se hva som venter meg! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette er en dokumentar som følger et par, du får se fødelen på slutten....tror jeg.... http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/media/2816_q_07.html Håper linken funker... Da suser jeg tilbake til 2. tri igjen....hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 å helledussen!!!!!! det seeeeer vondt ut... og det høres vondt ut og det ER vondt... gråt litt på slutten da... var jo fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 Det gjorde jeg også. Syntes det var kjempe rørende jeg..- Men meget smertefullt, men det visste vi jo når vi satt i gang med dette...hehehe.. Jeg gleder meg til å føde, samtidig som jeg gruer meg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå