selfangerkjerringa Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Sånn ca i hvert fall... Husker faktisk ikke fra sist jeg var gravid....... hehe.... må stikke fra jobb og bort på sykehuset på tirsdag til UL, og må prøve å planlegge litt... noen som vet?
Crazy mama Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Regn med ca tre kvarter, og så evt tid til blodprøver hvis du er med i mor-barn undersøkelsen.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2006 har ikke fått tilbud om denne mor-barn-undersøkelsen jeg.... men takk for svar ps: liker nicket ditt!!!!!
Crazy mama Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Hehe, grunnen til nicket er rett og slett at jeg føler meg som en slik bruspulverheks for tiden. Er mer som en hormonell heks til tider, men kan også være ganske søt! Kanskje denne mor-barn undersøkelsen begynner å bli fullsatt nå... Jeg var med på min første som nå er ett år, og da er det vel viktig å ha med søsken til sammenligning. Vel, ikke vet jeg. Mye skrivejobb hvertfall, eviglange svarark å slå ihjel tiden med.
Vimsetrollet Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 I mine papier fra St Olavs står det at det tar ca en halvtime, hvis de ikke har med seg studenter...
selfangerkjerringa Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 hehe ja hadde jeg lest det arket fra St.Olavs litt nøyere hadde jeg kanskje fått med meg det og... hehe... ja så fjern kan man bli Har du hatt UL, Snillemor, eller skal du ha til uka?
Vimsetrollet Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Skal ha på fredag! Gleder meg skikkelig! Greier nesten ikke vente. Har ikke hørt fosterlyd eller noe enda, så det skal bli greit å få skjekka at alt er i orden. Synes jeg kjenner litt bobler i magen av og til, men er ikke sikker på om det er spark eller luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå