Gå til innhold

hvor lang tid tar en rutine-ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca i hvert fall... Husker faktisk ikke fra sist jeg var gravid....... hehe.... må stikke fra jobb og bort på sykehuset på tirsdag til UL, og må prøve å planlegge litt... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regn med ca tre kvarter, og så evt tid til blodprøver hvis du er med i mor-barn undersøkelsen.

Skrevet

har ikke fått tilbud om denne mor-barn-undersøkelsen jeg.... men takk for svar :) ps: liker nicket ditt!!!!!

Skrevet

Hehe, grunnen til nicket er rett og slett at jeg føler meg som en slik bruspulverheks for tiden. Er mer som en hormonell heks til tider, men kan også være ganske søt! :)

Kanskje denne mor-barn undersøkelsen begynner å bli fullsatt nå... Jeg var med på min første som nå er ett år, og da er det vel viktig å ha med søsken til sammenligning. Vel, ikke vet jeg. Mye skrivejobb hvertfall, eviglange svarark å slå ihjel tiden med.

Skrevet

I mine papier fra St Olavs står det at det tar ca en halvtime, hvis de ikke har med seg studenter...

Skrevet

hehe ja hadde jeg lest det arket fra St.Olavs litt nøyere hadde jeg kanskje fått med meg det og... hehe... ja så fjern kan man bli :)

Har du hatt UL, Snillemor, eller skal du ha til uka?

Skrevet

Skal ha på fredag! Gleder meg skikkelig! :) Greier nesten ikke vente. Har ikke hørt fosterlyd eller noe enda, så det skal bli greit å få skjekka at alt er i orden. Synes jeg kjenner litt bobler i magen av og til, men er ikke sikker på om det er spark eller luft. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...