Gå til innhold

hvilken mme er best for en baby med mye luftsmerter??

Anbefalte innlegg

skal bytte mme til jenta mi,har for soyabaser mme siden hun var 3 måneder.ammet før det.

dette er fordi hun har hatt kolikk.og tålte ikke melkeprotein.

men nå som hun er 4 måneder vil jeg prøve vanlig mme,er ikke så dyrt.

men har prøvd collet da hun var 3 månder men måtte slutte raskt.kastet opp av den,nå er jeg usikker på vilken jeg skal kjøpe.

nan 1?nan 2?hipp?

noen i lignene situasjon som har en å abefale?

Fortsetter under...

Annonse

Har du været på sykehuset med ungen din da du fant ut dette,eller at du har vært på sykehuset for og skjekke??

jeg var nemmelig det.

gutten min gåt seg blå i flere uker,helsestasjonen sa det var vanlig,men jeg ringte sykehuset og de ville at vi skulle opp for å ta en skjekk,da var gutten min ca 1 mnd.

Jeg amma i 3 uker men prøvde med nan den siste uka før jeg var der oppe,det var like ille.

de fant ut at han måtte ha en mme som ikke var soja i,og som ikke er kumelk...NUTRAMIGEN heter den,og fårs kjøpt på apoteket. etter han fikk den skrik han seg ikke bort å ble blå,han var en helt annen unge.

det som er dumt er at den koster 200 og noe.......men vi fikk den på blå resept og betaler ingenting. hvis du har vært på sykehuset,eller skal...kan jo hende du er i samme situasjon som oss....så kan det nok bli bedre for deg og ungen.

gutten min hadde veldige luftsmerter...annbefaler deg og ringe til barneavdeling på sykehuset.

håper det går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...