¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Noen andre enn meg hvor det varierer veldig fra dag til dag i forhold til hvor mye aktivitet det er i magen? Kan ha 3 dager med masse spark og tumulter, også en en dag eller flere med mindre eller tilnærmet ingenting... Hadde vært betryggende om det var flere enn meg.. Mener jeg har hørt at man ikke nødvendigvis behøver å kjenne aktivitet hver dag før etter uke 28. Stemmer det da?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2006 i uke 23 mener jeg.. (22+4)
ivf-79 Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Hei. Jeg er i uke 22+2 og kjenner ikke liv hver dag. På søndag var det full aktivitet tilogmed mannen kjente spark da, men det har han ikke kjente nå etter det Så jeg tror det varierer veldig
To gutter og en jente Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Er også 22+4 i dag. Det varierer med liv dag for dag. Stort sett er hun veldig aktiv i magen, men enkelte dager kjenner jeg lite eller ingenting i løpet av dagen. Hvis jeg har gått en hel dag uten å kjenne noe pleier jeg å spise noe søtt og dytte litt på magen. Da blir det somregel litt romstering i magen. Husk at babyen fremdeles har god plass til å boltre seg på. Det har også noe å si hvilken vei h"n ligger, når en kjenner spark. Så du trenger nok ikke bekymre deg. Er nok helt normalt.
To gutter og en jente Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Eh, var litt rask med å trykke. jeg er kun 21+4.
pusejenta Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Hei! Jeg er 23+5... De siste 3-4 ukene har jeg kjent liv i magen cirka hver dag. Men noen dager er det veldig stille og rolig, og andre dager er det mye aktivitet Snakket med jordmora mi om det, og hun sa at man skal kjenne liv hver dag, men i varrierende grad.. Så vi får slå oss til ro med at alt er nok helt normalt Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå