Gå til innhold

Da går jeg inn i min 10 pp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tante Rød banket nemlig på døren i går kveld! Ønsket henne velkommen, men forventet at det ble siste gangen jeg så henne på en stund....hun sa det var helt greit!

Håper hun holder hva hun lover!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.....dritt tante! Synes hun drar mye på besøk denne måneden her....grrrr! Kanskje det er et godt tegn for neste pp - hun blir sikkert sliten av alt besøket hun gjør nå at hun må ha seg en lang ferie snart....det hadde vært supert da ;o) Lykke til inn i neste pp ;o)

Skrevet

Ja hun har å holde seg unna neste syklus!!!! Håper inderlig hun holder det hun lover!

Skrevet

Blææ-tante....:-(

Men du: enig med emblamamma; tr blir nok utslitt av alle disse besøkene denne måneden her, så hun holder seg nok borte fra maaange neste pp. Vi får satse på det!

Skrevet

Drittante!! Får håpe hun holder seg borte i laang tid etter dette besøket da:) Lykke til med ny pp..

Skrevet

bare ikke gi henne noe service så forstår hun nok at grsset er grønnere på den andre siden.....

Skrevet

Kjipt! Enda bra du fortalte henne at hun kan skygge banen en stund! Litt innpåsliten hun der av og til!! Men hun stakk sikkert bare innom for å få litt orden i systemet etter sa'en og gjøre alt riktig rent og pent til lille spiren som skal flytte inn i august! :-)

Skrevet

uff for ei tante du har...min er helt likens...har god snakket med henne og bed unn holde seg borte denne mnd...får se om hu holder ord.lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...