Gå til innhold

Babyen min sitter bare på rompa og skriker

Anbefalte innlegg

jenta mi er 8 mnd og sitter bare på rompa og forventer at jeg skal gi henne leker og dulle med henne HELE tiden. Hun prøver ikke strekke seg etter ting engang. Når jeg legger henne på ryggen eller magen blir hun oppgitt med en gang. Hun bare grynter og er misfornøyd HELE tiden. Tror hun må være tilbakestående. Er dritt lei nå.

Fortsetter under...

hehe ..*må flire* Du har nok fått den late varianten av bebiser..hehe det kommer seg nok snart skal du se..

gutten min gadd ikke noe særlig før rundt 7-9 mnd..da han var 10 mnd reiste han seg opp å gikk!!

Men samtidig...er hun vant å være på gulvet? om du kommer ilende med engang så lukter hun nok det å fortsetter gjøredet for du kommer jo å henter henne ;0)

Har hs kommentert dette da? eller ?

Kan jo være at hun er litt bortskjemt.

Hs har ikke nevnt noe, skal dit om en uke så da får jeg snakke med henne da.

For et syteinnlegg forresten.... bare er så oppgitt og dårlig humør akkurat nå..

Jeg får kanskje liste meg inn på kranglesiden i dag...

Pga mitt dårlige humør og teite innlegg er jeg fortsatt

Hun er sikkert frustrert over å ikke komme seg rundt selv. Hun ser ting som er spennende i rommet også ønsker hun å utforske, men så får hun det ikke til...

Husker poden var sånn, og det var en kjempekrevende tid. Jeg bar ham mye på den tiden, slik at han kunne få være med å utforske ting sammen med meg, det hjalp veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...