Gå til innhold

Morskmelkerstatning- men HVA / HVILKE??

Anbefalte innlegg

jeg bor i utlandet, og er nettopp kommet hjem på ferie! Og nå jeg aner ikke hvilken morsmelkerstatning jeg skal kjøpe?? Her har de jo helt andre prod. enn det jeg er vant til! (Min lille er snart 6 mnd - men plages fortsatt mye med luft i magen og gulping). (ammer ikke lenger) Skal også begynne å prøve "fast" mat nå - noen tips?? (mais-grøt kontra havregrøt??) Har kjøpt noen flasker med prøve-mat (grønnsaker og frukt). Setter stor pris på råd og tips!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5633750-morskmelkerstatning-men-hva-hvilke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nestle NAN sin finnes jo her og sikkert der du bor. mini her også gulpet endel og vi brukte Nan men byttet til hipp (økologisk og glutenfri, litt mildere for magen) og er fornøyd med den, han gulper mindre og er bedre i magen. ellers finnes også collet, og småfolk, disse har ikke jeg prøvd men vet det er mange som bruker collet og er fornøyd med den, småfolk har jeg faktisk aldri hørt noe om. Du må nok prøve deg litt frem og se hva som er best for din lille. Fast føde har vi ikke bgynt med her enda så der kan jeg nok ikke hjelpe deg =)

Da vil jeg anbefale deg Hipp, den er mild og økologisk. Selges iallefall på de fleste Meny og Coop Mega-butikker. Vet at den selges i Tyskland, Danmark og England også, så den er forholdsvis kjent/anerkjent.

Barnet mitt har ikke hatt noen problemer med magen eller gulping med den. Lykke til!

Du spør også om litt mat-tips, da vil jeg også anbefale grøtene til Hipp. Det finnes også bra grøtutvalg på Helsekost-butikker (Holle, m.fl), og ellers igjen har Hipp fine grønnsaks- og fruktglass.

Ellers blir det jo å prøve seg fram av det som finnes i babyhylla til bebis på 4-6 mnd ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...