Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvilke rutiner har dere? Hva gjør dere? Jeg er ofte ute og går tur eller er innom lekeplassen, men føler jeg er den eneste i hele Norge som går hjemme. Hvor gjemmer dere andre dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5633746-dere-som-g%C3%A5r-hjemme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Bailey Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg er også hjemme og det er stille og rolig rundt meg om dagene også. Men treffer de andre fra barselgruppa en del. De av dem som jobber har en del turnusjobbing og er hjemme innimellom selv om de har begynt på jobb igjen. Ellers er vi ute hver dag, men det varierer litt hvor lenge det blir. Det er jo så dødskjedelig å sitte ute på lekeplassen når det ikke er noen andre ute. Ellers har jeg vært med på slik åpen barnehagen en gang pr uke fram til sommeren. Gutten min har syntes det var kjempegøy og når vi nå for noen dager sidne var på besøk i den barnehagen han skal begynne i til høsten så det ut som dette kom til å bli gøy. Tror han kjente seg litt igjen på en måte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5633746-dere-som-g%C3%A5r-hjemme/#findComment-5634050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
torch Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 Hver helg setter jeg meg ned og planlegger neste uke. Hva vi skal gjøre og med hvem og gjør avtaler. Nå som det er sommer, og flere har ferie og det er mye mer å finne på, så tar vi det litt på hælen, men ellers så ser ukene våre ca sånn ut. Mandag: Ute i naturen (sykkeltur, vandring, leke i skogen etc...) Tirsdag: Åpen Barnehage Onsdag: Utflukt Torsdag:Handledag Fredag:Vaskedag Helgene har vi åpne så vi kan ta ting litt på sparket. Vi er medlem av Go`boken. Når vi får en ny bokpakke derfra, så bruker vi det temaet som er i bøkene vi får til å planlegge aktiviteter og utflukter. F. eks fikk vi akkurat en bokpakke med bøker om larver som blir til sommerfugler - da bruker vi en del tid på å kikke på blomster og sommerfugler osv.. Når vi har handledag bruker vi god tid og legger det opp så det blir ok, spennende og lærerikt for poden. Når vi har vaskedag er poden med og "rydder" og "vasker" (kremt, roter vel mest), men han digger det. Innimellom ting og tang er vi også på lekeplassen og det er veldig ok. Vi er som oftest alene når ikke venninnen min med jevnaldrende pode har ferie, men det er ok likevel. Vi er der ikke så lenge av gangen. Vi går en del tur med trehjulssykkelen på oppdagelsesferd i nabolaget, da legger vi ruta til en gangsti som er helt fri for farlig trafikk og poden får løpe og utforske så mye han vil - når han ikke orker mer, er det rett oppi sykkelen igjen hvor han har bra utsikt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5633746-dere-som-g%C3%A5r-hjemme/#findComment-5635016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå